вторник, 8 февруари 2011 г.

Гюнер Шюкри ще брои населението в Млечино

Единият от преброителите, които ще броят населението и сградния фонд в ардинското село Млечино е Гюнер Шюкри. Той и Невин Селяхтин преминаха обучение за Преброяване`2011. Двамата са поделили домакинствата в селото поравно за всеки. Гюнер е роден на 14 май 1970 година в Млечино. Завършил е основното училище в родното си село, а след това Гимназията с преподаване на чужди езици “Христо Ботев” в Кърджали. Работил е дълги години в Турция, но пожелал да се завърне в родното си място. Млечино не е от най-големите села в община ардино. Землището му е 5 423 дка и в селото според данните от последното преброяване живеят над 500 души, повечето възрастни хора, но има и млади семейства.
Изпод талантливото перо на Гюнер се раждат едни от най-интересните и живи истории за Ардинския край. Аз познавам хората от района, защото съм един от тях, разказва Гюнер. Самият аз вече се преброих по интернет, защото по време на преброителната кампания ще бъда твърде зает.

Това беше един от първите тестове на новият ми компютър, пък и нали вече живеем в 21-век, нормално е да привикваме към новостите. Следващото преброяване може ще бъде изцяло електронно, но в нашия край все още има възрастни хора, които трябва да бъдат преброени по стандартния начин. Аз не се страхуванм от работа, не се страхувам и от много работа – просто такава ми е нагласата, пък и по този начин ще подпомогна бюджета на семейството си. Имам малък син и искам той да расте в нормална среда и условия и един ден да се гордее с родопските си корени.

Няма коментари: